Wednesday, January 18, 2023

Perhimpunan Bulanan Siri 1/2023 : Oftal + ENT

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum



Pada hari Ahad baru-baru ini (15 Januari 2023)  telah diadakan perhimpunan bulanan di Hospital Pengajar Universiti Sultan Zainal Abidin (HPUniSZA).

Perhimpunan ini telah dianjurkan oleh Jabatan Oftalmologi dan Otorinolaringologi. Gabungan kedua-dua jabatan ini telah menjadikan program ini sebagai program pembuka tirai bagi perhimpunan bulanan untuk sesi tahun 2023 yang hebat sekali! 

Tahniah untuk semua ahli jawatankuasa yang bertungkus-lumus merancang dan menjadikan perhimpunan ini satu kejayaan. 

Perhimpunan kali ini mengambil TEMA menjadikan surau awam di Aras 1 sebagai Surau Angkat selain merekrut staf sebagai ahli Rakan Surau. Selain itu, tujuan perhimpunan diadakan untuk memperkenalkan dan mengwara-warakan Surau Angkat tersebut kepada orang ramai. Apabila ahli Rakan Surau telah dilantik, program-program yang akan dibuat di surau tersebut menjadi lebih mudah.

Sebelum majlis berlangsung, rehearsal dilakukan beberapa kali bagi memastikan perjalanan majlis lancar. Walaupun ada beberapa masalah teknikal semasa rehearsal, tetapi masalah tersebut berjaya diselesaikan oleh unit IT dan kejuruteraan dengan baik. 

Alhamdulillah selesai sudah semuanya. Kami semua amat berpuas hati. 

Jumpa lagi di perhimpunan tahun 2024 akan datang!! 👀

InsyaAllah. B

No comments:

Post a Comment