Saturday, October 6, 2012

Guys: I am proud of you

Assalamualaikum wbt
Bismillahirrahmanirrahim

Nampak tak gambar budak-budak lelaki yang matang-matang kat atas tu? Merekalah abang-abang opto rakan sekelas saya.

Apa kena mengenanya intro saya dengan tajuk post saya ni?
Saya sebenarnya sangat berbangga dengan mereka. Tanpa mereka siapalah kami (sisters opto) Hahaha. An over satatement.

Saya sangat berbangga dengan mereka sebab mereka merancang tentang perjalanan kami sekelas. Merekalah 'pioneer' idea untuk membuat 'group discussion', pembentangan berkaitan dengan lab skill test, screening dll.

Mereka dari tahun ke tahun yang saya perhati menjadi sangat matang dan mempunyai idea-idea bernas. Merekalah penggerak student opto 3rd year. Terima kasih! =)

Kalau nak cerita masa dulu-dulu,masa first year dulu, tak payah ceritalah. Haha.

I'm very proud of you guys. Memang dah jadi matang sekarang. Bolehlah kalau nak berumah tangga pun. Haha.

Hopefully our friendship will not end after we have graduated. Seriously! Hopefully we will still keep in touch with each other. Benda ni bukan saya tujukan untuk 'kanak-kanak ribena' (patutnya dah tak boleh guna dah. Haha) opto sahaja, tapi sister-sister opto jugak.

Ok sebenarnya saya tak ada idea sangat nak menulis ni..Hmmmm

No comments:

Post a Comment