Thursday, October 11, 2012

kawan

bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum wbt

Rasa macam nak tulis blog pulak tengah-tengah sakit macam ni. Tadi seriously tak tahan dengan mata gatal rasa macam nak terkeluar biji mata (rasa macam nak jadi exopthalmos je) nasib belum jadi lagi Alhamdulillah. Hidung saya yang rasa macam tak ada hidung nya. Saya jarang sakit resdung sampai macam ni sekali seriously. Tapi tak tahu macam mana boleh jadi teruk pulak dalam tiga hari ini. Tadi dah ponteng kelas dah. Burn kedatangan untuk satu subjek. Huhu.

Selepas dah rehat Alhamdulillah hidung rasa lega dan badan pun tak rasa semacam macam tadi.
Masa kita sakit inilah kita boleh tahu siapa kawan siapa bukan kawan kita. Huhu. Saya makan roti je, sakit sendiri tanggung je. Nak mati keras atas katil tu tak ada siapa yang perasan agaknya. Haha. Kelakar kan hidup ni? Maknanya senang je kita tak ada hubungan hati itu aje.

Alhamdulillah satu panggilan yang tidak disangka-sangka daripada Mena (my bestfriend). Ingatkan dia nak tanya apa-apa yang berkaitan dengan Jalinan Budi ke atau apa-apa sahaja yang berkaitan dengan kerja.But,she asked me whether I had eaten or not. Kalau tahu dia nak tanya saya tak ngap roti tu. Hahaha. (Just kidding, girl). Walaupun makan roti sahaja I'm still grateful because Allah has shown me who is my friend and who is not.

Terima kasih, Mena. Sahabatku. Boleh lah kalau nak buat calon (p/s: calon je) =p





No comments:

Post a Comment