Sunday, 1 September 2013

Posting dah habis officially =)

Assalamualaikum

Bismillahirrahmanirrahim

Posting kat premise dah berakhir pada 29 Ogos lalu. Macam posting tu mimpi je rasa. Perjalanan selama 3 minggu tu sangat pantas berlalu. Daripada hari pertama lagi macam-macam benda berlaku. Ada kisah sedih, terluka, gembira, lapang dan sebagainya.

Perpisahan dengan rakan-rakan di premise adalah satu perkara yang paling sedih bagi saya. Mereka merupakan kawan yang sangat baik. Ada teguran yang sangat membina dan sangat penting bagi saya untuk bidang ini.

Learn something new, socialize, a very good of exposure- lah.

Saya tak tahu apa pandangan korang terhadap saya. Yang pasti korang pada saya baik-baik belaka. Sayang saya tak boleh coret kan pengalaman saya banyak-banyak kat sini. Tak pe. Setiap masa yang saya lalui, saya akan ingat sampai bila-bila.


=)

Yang benar,
Diriku

No comments:

Post a Comment