Saturday, January 11, 2014

first semester year four

Bismillahirrahmanirrahim. (tak de jiwa menulis) huh!

Assalamualaikum.

For your information, pada tanggal 9 Januari lalu, berakhir sudah peperiksaan Final untuk semester pertama tahun keempat saya. I can say this paper is quite tough. As expected, there will be essays. Not expected that there are three essay questions. Huhu. Susah siot. Tapi Alhamdulillah goreng je. Eh kenapa Alhamdulillah kalu goreng? Haha

Gambar kat bawah ni gambar yang kitorang ambil lepas habis paper Clinical optometry 2. 








Hmm, petang tu saya dapat berita mengejutkan. Tapi not going to share it here. Cuma pada hemat saya, saya perlu lakukan sesuatu untuk selamatkan dia balik. Kalau masuk syurga, biarlah kita masuk sama-sama. Kalau saya ke neraka, sahabat sayalah yang akan tarik saya ke syurga balik. That what a friend for right? We will try, we will try.


Malam tu pulak, kami ada makan-makan (setiap kali semester we did), huu. Sekali lagi buat kat City Times. Kali ni, I would say the place is not nicely arranged, (I dont really like the arrangement there, how they arrange the foods and others), why? ummm, sebab macam dia susun benda tu jadi berselerak, tak nampak keserasian dalam susunan, maybe no yin and yang? haha *joking*. Kami makan sampai puas, dan lepas ucapan dan pemilihan ketua kelas dan penolong ketua kelas dan bergambar sikit-sikit, kitorang pon balik. Meneruskan hidup macam biasa.

Not forget to mention, new class representatives are Fakruddin Saleh and Suyidatina aka Datin hehe.
Some of the pictures to be installed in memory. hmmm.





Bak kata Sir Azuwan: Welcome to Final Semester. #ScaryJeBilaDengar

Ok sori kalau tulisan ni tak menarik because I have no feel at all while writing this entry. Dont know why??

Ok, Bye, Salam.

No comments:

Post a Comment