Tuesday, August 10, 2021

Selamat Maju Jaya, Salwa

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum


Sebenarnya saya sepatutnya tulis posting ni pada 5hb yang lalu. Tetapi disebabkan kesibukan dan ada urusan lain, baru sekarang saya dapat meluangkan masa untuk menulis entry ini pada kali ini.

Entry saya pada kali ini berkisar tentang perpisahan kami dengan Salwa iaitu salah seorang staf kontrak di tempat saya bekerja sekarang. Salwa masuk menggantikan Syamien yang akan cuti bersalin selama dua bulan.

Walaupun kehadiran Salwa hanya sebentar cuma (3 bulan sahaja), tetapi kami senang dengan kehadirannya. Tutur katanya yang berlemah-lembut dan tidak pernah menyakiti hati orang lain.

Jadi pada hari terakhir Salwa di sini, kami mengadakan jamuan kecil perpisahan khas untuk Salwa. Saya ingin mengucapkan maju jaya kepada Salwa, semoga berjaya mencari kerja yang sesuai dengan jiwanya dan sentiasa upgrade diri dan raikan setiap kejayaan kecil yang berjaya dilakukan. Di bawah ini saya kongsikan sedikit gambar kami bersama.   


Bersama Adik Salwa




Jamuan makan kecil-kecilan




Last bergambar sebelum Salwa pulang

No comments:

Post a Comment