Saturday, 3 September 2011

Baju kurung~

Bismillahirrahmanirrahim

AsSalamualaikum




Entri kali ni nak cakap sal baju kurung lak. Nampak tak saya pakai baju kurung warna apa dalam gambar kat atas tu? Macam la korang kenal saya yang mana satu kan?hehe..

ha! Yang pakai baju kurung warna biru gelap itulah saya! Saya sayang sangat baju kurung tu. Sayang bukan sebab baju kurung tu mahal pun. Sayang sebab selesa kot pakai baju kurung tu plus saya suka warna baju kurung tu. Kalau boleh nak semua baju kurung macam tu dan kalau boleh tiap-tiap hari nak pakai baju tu..haha (exaggerate)

Ok stakat tu je la kot sal baju kurung. Cuma nak pesan,apa-apa pakaian yang kita pakai selain keselesaan, biarlah pakai yang menutup aurat. Jangan pakai pakaian yang tidak membawa keberkatan dalam kita memakainya. Peace ok~^^

No comments:

Post a Comment