Sunday, September 18, 2011

PR + Pub n Pro~

Bismillahirrahmanirrahim

AsSalamualaikum

Hallah!!Nak bercakap sal title di atas sangat la susah weh. Tidak ketahuan pulak yang pub and pro tu kira sekali dengan kerja PR. Adoi~

Saya dah siap cakap kat kawan saya merangkap classmate lagi yang tak nak join PubPro sebab "tak sesuai dengan jiwa". Ok ayat xleh blah.

Malu kot last-last muka saya terpacak kat dalam meeting KID tu.huhu
Cover test je la..haha

Sori ye kat classmate saya tu. Mana la saya tahu begini jadinya. haish~
Jadinya segala kerja yang melibatkan promotion saya kena buat termasuklah poster!!Eiii!!Geram jugak eh!
Mari bab poster tu yang lemah sikit tu. Dan menjadi salah satu sebab kenapa saya tidak mahu mengambil post sebagai pubpro. Alih-alih, tak tau nak cakap pa la..ish.

Biha, buatlah kerja tu dengan ikhlas yer.Semoga dengan keikhlasan kita yang Allah tengok tu, Allah akan permudahkan segala urusan,,insyaAllah..:-))
Satu lagi,semoga KID berjalan dengan lancar.



No comments:

Post a Comment