Saturday, 3 September 2011

ME:Biha~

Bismillahirrahmanirrhaim

AsSalamualaikum

Entah kenapa tiba-tiba plak rasa berminat nak ada blog. Dulu bukan main lagi cakap kat kawan baik sendiri taknak ada blog la,tak suka menulis la..bla..bla..bla..hehe (p/s:jangan marah yer kawan baik) nanti-nanti saya cerita siapa kawan baik saya tu. Kasi surprise la sikit.

Untuk entri pertama ni biarlah cerita pasal diri sendiri lu.

                  nama penuh: Nur Rabiha Mohd Noor
                  umur:20 tahun (dah palle dua dah..isk3)
                  asal:Ganu Kiter

Merupakan anak kedua dari TIGA orang adik-beradik. Sikit je kan2?? Saya ada seorang kakak dan seorang adik. So,kiranya anak tengah la. Anak tengah ni orang kata pelik sikit. Ada betul ka?? Hmmm,,entahla..Wallahualam. Kat dua orang ni la saya selalu luahkan masalah,kongsi cerita gembira,makan sekali,tengok Tv sekali. Nak-nak kakak saya. She just a year older than me. So, memang dari kecik lagi setiap benda kitorang buat sama-sama. Kalau kena marah pun sama-sama. Hehe..kenangan-kenangan ^^

Sekarang ni belajar di UIA,Kontan (tak tau kenapa suka tulis Kuantan macam tu..sebab nampak kiut kot..hehe) Kos; Bachelor of Optomery (Hons).

Kawan-kawan saya ada cakap yang saya ni 'loklak', nebeng dan kelakar pun ada. Entahla..Tak kisahla apa-apa pun saya sayang kawan-kawan saya. Saya akan kenang kawan-kawan saya sampai mati.

Cukuplah kot setakat ni..hehe..
welcome to blogging world Nora! haha
~_^

2 comments: