Friday, September 17, 2021

First time di Coffee Garden, Terengganu

Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum

Haaa hari tu aku ada pergi ke sebuah coffee house. Nama tempat tu Coffee Garden.

Coffee Garden tu terletak di Gong Badak. Suasananya memang tenang kalau kita nak chill-chill, lepak-lepak sambil minum kopi. 

Dekat sana, aku order dua minuman - satu untuk bawak balik - Java Chip Frappe dan satu lagi untuk minum kat sana - lemon sparkling honey. Nice.

Dua-dua air minuman tu best. Aku suka. Tak terlalu manis dan tak terlalu pahit. 

Untuk makanan aku order Crispy Chicken Chop. Portion ayam dia besar dan memang crispy. Yummy!



So, recommended - lah kalau nak makan kat sini. Nice place by the way. Tempatnya luas dan ada tiga bahagian - exclusive (dalam pintu bertutup), inside cafe dan outside cafe. So boleh pilihlah nak duduk mana. Mana-mana yang kita selesa. 

Kedudukan Coffee Garden tu berhampiran dengan Yogulp Cafe. Mungkin esok aku boleh pergi cuba? haha. Lupa plak duit tarak. haahaha. Terutamanya sekarang dah hujung bulan, al-maklumlaaaa hehe.

Untuk rate Coffee Garden sebab dia baru aku bagi 4/5 bintang. 😊

Aku punya tastebuds rakyat marhaen je, so sedap bagi aku tak sama mungkin dengan korang. Boleh pergi cuba sendiri. 

No comments:

Post a Comment