Friday, September 3, 2021

HADIAH BEG MERAH SOMETIME

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum

Kali ini saya nak membuka sebuah cerita tentang HADIAH yang saya TERIMA daripada bos saya, Kak Kuna. Cantik SANGAT beg kaler merah. Siap CUSTOM MADE dengan nama saya lagi. I love it, thank you bos. 
Ceritanya bermula apabila tiba-tiba saya menerima sebuah mesej berkenaan dengan sebuah barang pembelian online on the way nak sampai ke tempat kerja sedangkan setahu saya, saya tidak ada membuat pembelian online dalam masa terdekat.

Jadi, saya hanya fikir mungkin saya terlupa dan sebagainya. Selepas menerima barang tersebut, lagilah pelik bungkusan bertulis perkataan SOMETIME begitu asing tidak pernah terlintas di mata saya sebelum ini. 

Jadi saya tak tahu ingin bertanya kepada siapa tentang siapakah pengirim hadiah atau barang tersebut. 

Finally, bos saya memberitahu yang dia ada belikan sebuah hadiah kepada saya. Barulah saya tahu siapakah gerangan si pengirimnya. 

Tantek sangat.

Al-maklumlah Rabiha ni suka beg dan suka tukar-tukar beg dengan kasut hahahaha😂
So, hadiah tu kena sangat la dengan saya ni hahaha.

Beg Merah Custom Made dengan namaku


No comments:

Post a Comment