Sunday, June 20, 2021

FATHER

 Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum


"Is there any man who can treat me as good as how my father did?"


Inilah persoalan yang bermain di fikiranku hari ni. Menyebabkan aku berasa bersyukur kepada Allah kerana mengurniakan aku seorang ayah yang sangat baik walaupun pendiam haha


"How we allow men to treat us depends on how our fathers have treated us. He reminds me of what type of man I should choose for myself."

- Aku bersetuju sangat dengan statement ini. 


Ayah aku is THE ONLY MAN on this earth that treats me GOOD. THE ONLY MAN. NO OTHER.


It just makes me realize today how lucky I am to have my father as my father. He protect me, care, and never hurt my feelings - walaupun ada salah faham, at the end I know he did that because he loves me


Dan Ayah akulah yang paling risau kalau kita balik lambat, kita jatuh sakit dan sebagainya. Dan dia jugalah sosok yang tak pernah jemu menghadiahkan doa kepada anak-anaknya supaya sentiasa dalam lindunganNya selalu. 


Aku doakan abah dimasukkan ke dalam SYURGA. Moga Allah sentiasa merahmatinya dan mengampuninya 😭


Buat masa sekarang, saya hanya ingin ubati hati saya, gunakan masa ini untuk move on, tuntut ilmu dan improve diri and.....

I hope someday, Allah will grant me a man, who's going to treat me as good as my dad or better. Who's gonna love me and protect me, care for me and want me to love and care for him as well. Until Jannah.


MY FATHER


No comments:

Post a Comment